۴ تیر ۱۳۸۹

سیاهی چادر تو

سلام

فکر می کنم اعتراض نسبت به بد حجابی باید از خود مردم که صاحب این انقلابن شرو بشه... و گرنه از این مسئولین کاری در نمیاد..

از یه طرف دوستان مجلسی بابت فشار به دولت دارن از این قضیه سوء استفاده می کنن...این طرفم دولت می گه موافق برخورد شدید نیست باید کار فرهنگی بشه...و بعد ۵ سال خیلی رو میخواد که بازم این حرف رو بزنه...

می دوننین رفقا بعد از قضایای ختم غیرت فهمیدم دیگه نباید رو این مسئولین اینقدر حساب کرد...این انقلاب تا همین جاشم با خون دل خوردنای رهبر و همت مردم جلو رفته...(البته بگم ما قربون دولت خدمت گزار هم میریم اما حالمون از سوتیاش به هم می خوره...)

دوستانی که از این جا صدای منو میشنون...باید یه جنبش وبلاگی راه بندازیم...هر کی میتونه طرح بزنه ُبسم الله ....اجرش با خانوم فاطمه زهرا(س)

یا علی مددی




۲ نظر:

ابوالفضل گفت...

شما که میدونین سياه پوشي در روزهای عادی و اعیاد در اسلام مكروه است. پس این مورد رو هم حتما مد نظر قرار بدین.

ابوالفضل گفت...

به نقل از حنان بن سدير -: در حالى كه كفش سياه پوشيده بودم ، بر امام صادق (عليه السلام ) وارد شدم .
فرمود: ((اى حنان ! تو را به رنگ سياه ، چه كار؟! آيا نمى دانى كه در آن ، سه ويژگى است : ديده را ضعيف مى كند، آلت را سست مى سازد، و پيرى مى آورد و افزون بر اين جامه جباران است ؟)).
گفتم : پس چه پاى افزارى بپوشم ؟
فرمود: ((بر تو باد زرد؛ چرا كه در آن ، سه ويژگى است : ديده را جلا مى دهد(170)، آلت را استحكام مى بخشد، و اندوه را از انسان دور مى كند و افزون بر اين ، از جامه هاى پيامبران است )).